Välsignade

Både jag och K vaknade av Felicias skrik och det första båda gör är att kolla klockan. 6.30. "Va, morgon?!" "Har du varit upp nåt?" "Nä, har du?" "Nä!"

Hela natten sov hon igen. Nu är vi blessed!!!

Usch idag har jag dåligt samvete. Har haft en del att stå i hemma, som att städa och vika tvätt så jag lät tv:n stå på på bollibompa och då Felicia inte var med mig så fastnade hon en del stirrandes på tv:n :-( Man ska ju inte låta barn under 3 år titta på tv... Imorgon ska den inte på förrens hon lagt sig, så det så. Svårt att göra alla rätt hela tiden...

I em mötte jag upp en kompis för vi skulle gå på bio. Felicia fick följa med oss till ett fik och K kom och hämtade henne på vägen hem från jobbet. Flis var SÅ glad, hon fullkomligt älskar att se en massa folk och sken som en sol och skrattade åt alla! Gullrumpan!


Felicia har lärt sig hur ett lejon låter. Då man frågar henne hur det låter så säger hon "Rooooar" fast med ett rullande r typ. Fasen vad svårt det är att skriva läten :-)

Idag hittade jag henne med ett plastlejon i munnen låtandes likadant. Hihi!





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0