3 dagar gammal och hemgång!


Efter 3 nätter på BB (24/9) - då liten var 3 dagar gammal fick vi äntligen åka hem med en OK-stämpel i rompen på Alice! Dagens vikt var 3530g så äntligen hade det börjat öka.

Det kändes inte lika nervöst denna gången att åka hem som det gjorde med Felicia, men nästan. Lite spännande var det allt att sätta Bebis i babyskyddet och sätta fast det i bilen och åka iväg. Det är något speciellt!

Alice somnade i bilen och då vi kom hem fortsatte hon att sova trots att vi klädde av henne så då passade vi på att lägga oss och vila allihopa. Någon timme senare kom Felicia hem och familjen blev komplett! Men så stooor Felicia kändes i jämförelse med Alice och då vi hade varit ifrån Flisan i 4 dygn så kändes det som att hon hade vuxit massor och hon var liksom olik sig och hade utvecklats på bara dessa dagar.

Babybluesen gav sig till känna även hemma och känslorna  sköljde över mig då jag såg båda våra flickor intill varandra. Obeskrivliga känslor som gjorde mig ledssen trots att jag kände mig så lycklig. Jäkla hormoner alltså!



24/9 - Mammas finger får duga i väntan på "maten"



Redo för hemgång!



Titta! En liten påskkärring!



Inviger sin spjälsäng



Våra prinsessor <3



Så här låg jag i mammas mage



Mys hos pappsen




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0